Chcielibyśmy Państwu zaprezentować aplikację PhotoPlus WebApp 2.0.1 łączącą w sobie wiele funkcjonalności oraz posidającą integrację ze sklepem internetowym i systemem CMS:

  • Moduły do zamawiania odbitek/zdjęć, fotoobrazów, fotoplakatów, fotogadżetów, fotokalendarzy, fotoksiążek oraz fotoksiąg.
  • Integracja modułów ze sklepem internetowym.
  • Integracja z witryną opartą na CMS.

 

Oferujemy możliwość zamówienia tylko wybranych modułów - cena ustalana jest indywidualnie po kontakcie z naszym przedstawicielem handlowym.

Zapraszamy do zapoznania się ze znajdującym się poniżej zestawieniem funkcjonalności oraz ze specyfikacją szczegółową aplikacji PhotoPlus WebApp oraz dodatkowymi możliwościami dzięki połączeniu jej ze sklepem internetowym oraz systemem CMS.

 

Podstawowe informacje:

  • Dowolna liczba podstron na witrynie (np. aktualności, o nas, kontakt)
  • Dostosowanie szaty graficznej witryny (indywidualne projekty)
  • Opieka nad systemem (support, aktualizacje)
  • Możliwość zamówienia tylko wybranych funkcjonalności (wybrane moduły)
  • Możliwość rozbudowania systemu/realizacji indywidualnych zmian w systemie
  • Instalacja na naszym serwerze lub na serwerze klienta
  • Cena ustalana indywidualnie po kontakcie z handlowcem

 

 

Strona internetowa (frontend):

  • Zamawianie odbitek przez przeglądarkę
  • Zamawianie fotoobrazów przez przeglądarkę
  • Zamawianie fotoplakatów przez przeglądarkę
  • Zamawianie fotokalendarzy przez przeglądarkę
  • Zamawianie fotoksiążek przez przeglądarkę
  • Zamawianie fotoksiąg przez przeglądarkę
  • Zamawianie fotogadżetów przez przeglądarkę
  • Panel klienta (system rejestracji użytkowników/dane klienta)
  • Lista zamówień w panelu klienta
  • Statusy zamówień w panelu klienta
  • Sklep internetowy z dowolnymi produktami
  • Koszyk z zakupami, integracja z kuponami zniżkowymi
  • FAQ - książka z najczęściej zadawanymi pytaniami
  • Książka z rekomendacjami publikowana na stronie
  • Dział 'Pomoc' z instrukcjami dla klientów
  • Formularze dla klientów (np. Twoje sugestie, formularz reklamacji)
  • Wtyczki społecznościowe popularnych portali

 

 

Panel administracyjny (backend):

  • Lista zamówień (podstawowe dane, wydruk)
  • Dane szczegółowe zamówień (zleceniodawca, data, katalogi z plikami na serwerze)
  • Generowanie statusu zamówienia (ręczne i automatyczne)
  • Baza klientów (sortowanie, filtrowanie)
  • Grupy klientów (indywidualne ustawienia)
  • System powiadomień o najcenniejszych klientach
  • Zarządzanie produktami (m. in. kategorie, ceny, zdjęcia, opisy, rodzaje papieru, rozmiary wydruków, liczba stron, warianty cenowe dla koszyka, typy kalendarza)
  • System reguł obliczeniowych (podatki, rabaty)
  • Konfiguracja metod wysyłki
  • Integracja z płatnościami internetowymi
  • Edycja treści wysyłanych automatycznie wiadomości e-mail
  • Integracja z systemem powiadomień SMS
  • Statystyki (liczba sprzedanych produktów, sumy zamówień)
  • Zarządzanie kuponami (bony i karty rabatowe)
  • Lista reklamacji i sugestii (wiadomości z formularzy)
  • Eksport danych do plików .CSV
  • Poczta wewnętrzna (wiadomości między użytkownikami)
  • Korespondencja seryjna - na bazie list mailingowych
  • Panel zarządzania rekomendacjami od klientów
  • Panel zarządzania FAQ
  • Zarządzanie treścią na stronie - system artykułów, mediów

PhotoPlus.pl - 2013